FAQ

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel verzenden wij naar Nederland, België en Duitsland.

Woon je in een ander land binnen de EU? Stuur ons een bericht voor de mogelijkheden.

Hoelang is de levertijd?

Wij streven er naar om de pakketten binnen 2-3 werkdagen te versturen.

Afhalen in de winkel is mogelijk, houdt hierbij rekening met onze openingstijden.
Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling voor je klaar ligt.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden onze pakketten met PostNL.

Nederland

Brievenbus pakket €5,15
Standaard pakket  €8,70
Gratis verzending vanaf €100

België

Standaard pakket: €12,15
Gratis verzending vanaf €150

Duitsland

Standaard pakket: €10,80
Gratis verzending vanaf €150

Wat is jullie retourbeleid?

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen

Meld je retour online aan door een mail te sturen naar info@novalua.nl.
Vermeld hierbij duidelijk je ordernummer, naam en het artikel dat je terug stuurt. Je krijgt van ons een bevestiging van je aangemelde retour.


Voorwaarden:

  • Alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen mogen geruild worden in de originele verpakking
  • Breekbare producten dienen zorgvuldig ingepakt te worden, indien het product met schade bij ons retour komt kan dit gevolgen hebben voor de terugbetaling
  • Sale artikelen mogen geruild worden
  • Oorbellen mogen i.v.m. hygiëne niet geruild worden
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van de retour storten wij het geld terug, indien de producten in de originele staat ontvangen zijn
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening, bewaar het verzendbewijs goed. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, betalen wij ook de verzendkosten terug

Retourneren in de winkel is mogelijk.

Kan ik mijn bestelling in de winkel komen afhalen / retourneren?

Het is mogelijk om je bestelling in onze winkel af te komen halen.
Vink ''bestelling afhalen'' aan. Je ontvangt een bericht wanneer de bestelling voor je klaar staat.

Retourneren in de winkel is ook mogelijk.
Meld je retour van te voren via de mail aan.

Houdt rekening met onze openingstijden.

Kan het gebeuren dat een product dat ik online bestel toch niet op voorraad is?

Wij doen ons uiterste best om onze online voorraad up-to-date te houden. Omdat wij echter geen aparte voorraad hanteren voor onze webshop en fysieke winkel, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een product online besteld wordt terwijl het net in de winkel is verkocht.

Mocht dit onverhoopt gebeuren, dan zullen wij je zo snel mogelijk op de hoogte stellen en de bestelling annuleren en het geld terug storten. We denken uiteraard graag met je mee over een passend alternatief!

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur ons een berichtje, wij staan klaar om te helpen!